smsmsn

bloggen hej. ah, ganska skön dag ändå, hehe. jag, frida å linn ska göra nåt imorrn typ? haha, jag skriver njåt jag inte vet än, men jag har ju nåt att skriva om då ju?..
Efter skolan (som var ganska chill ändåå) var jag med linn å frido, gjorde väl inget speciellt, gjorde milkshakes haha:]

Mamma höll nyss upp två tändare..

Kolla! dom tog två för 20!
bra får jag en..
va nej, kan (hörde inte vad hon sa här emellan) pyroman!
jag kanske vill bli! seså?
nehej du, är redan en liten pyroman..


why :]]]]]]


Helgen kanske fixar sig... men jag vet inte. snälla vem som helst får göra mig sällskap :] annars fastnar jag här så lätt, kanske inte det bästa men ajjjjja.







Varför publiceras dom inte?!

Skaffar ny blogg imorgon, så säg till om ni vill ha adress.. (alla ska inte få läsa den, därför)
Nu går jag och lägger mig. Eller ska läsa i tidningen mamma kom hem med. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0