Stolt ah typ.

  • Städat bort alla shoppingpåsar (9 stycken utplacerade över hela rummet)
  • Bäddat extra sängen + styrt undan den under min säng
  • Tagit bort mobilladdaren, påsar, armband, kläder, deo, tidning som låg på och runt extrasängen
  • Kastat massa skräp
  • Lagt undan pengar, kvitton, plånbok osv
  • Lagt in kläder i garderoben


Det på tjugo minuter! Sedan har jag duschat och tagit på mig tröjan jag köpte igår.

Dom som nu skulle komma är på ingång antar jag. Dom sa halv fyra, så.
Har ont som fan i magen, kan vara mina tuggummin eller en annan sak. Whatever, hoppas tuggummi, sa kasta det nu, haha.

Hejdå




Ps. Bildbrist, påväg!!!


Kommentarer
Postat av: duvethonidetvarmalandetsomdubrukarkalladinbastavan

TOUDLES, men omg... hur hinner du? jag... gor sant pa en eller tva dagar xD

2011-01-05 @ 16:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0