svart, ljust, ljust, svart, svart.

E, M, och J for nyss, hade det superkul:D
Emelie kom nu ba:

E: linaa, om du gör fler världar åt mig får du pengar! av mig! (Hon spelar mario på nintendo)
L: Neej.... jag orkar inte nu.
E: Jomen snälla! Du får mina pengar!
L: Hur mycket dåå...?
E: Hur mycket du vill!!
L: Hur mycket har du;)? (elak syster)
E: Ehm...
L: Nejmen jag skoja. Vänta lite, jag ska skriva.

Och nu sitter hon spänt och väntar:]
Hon tittar på skärmen och försöker läsa (väldigt sakta, bokstav för bokstav) vad jag skriver. Ibland frågar hon "vad gör du? vem skriver du till?"
"Min blogg"
"Vad är det?"
"En dagbok, fast på internet... typ"
"Jaha." x]

Hon petar i mig nu och säger "Lina spela nuu! Fler världar, linaaaa!" Hon sträcker nintendot mot mig-.- Men jag ska göra det nu, i tio minuter som max? xD Inte längre, nöö. Haha:D

saknar rosa frööö!


Kommentarer
Postat av: Linn

Söt syster du har ;)

2011-01-06 @ 10:59:53
URL: http://tausons.blogg.se/
Postat av: bajsklumpenidetvarmalandet

saknar dej med :(

2011-01-06 @ 12:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0